دسته بندی | کار و امور اجتماعی |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 13 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
امروزه هنر خیاطی و شاخه های آن یکی از هنرهای بسیار گسترده و فراگیر است که کمتر مد نظر هر کسی قرار می گیرد. با عنایت به این مطلب در این مجموعه سعی شده است تا به صورت تشریحی و مکتوب درباره یک شرکت تولیدی که در این راستا فعالیت می کند بحث نمائیم .
هنر خیاطی صرفا دوخت و دوز نیست بلکه در درجه اول استعداد ـ ابتکار ـ خلاقیت ـ و ارائه طرحهای جدید و مطابق خواست و سلیقه افراد مختلف جامعه ، مطرح است .
با توجه به چهار فصل سال و نوع نیاز بازار به پوشاک از جمله مانتو و لباسهای گرم مثل بارانی و غیره نیاز بازار متغیر میباشد همچنین در فصل بهار مدلهای مختلف مانتو در بازار عرضه میگردد. بنابراین دیگر نیازهای بازار در فصل بهار و پیراهنهای مردانه ، تریکوجات بوده که در نوع بازاریابی و نوع فروش با هم فرق می کند . در فصل زمستانه کارها ضخیم تر و بافتی و پارچه های پشمی می باشد که در هر کدام نوع بازار فروش آن متغیر است و برای بازاریابی هر کدام از تولیدات خود فصل خود بصورت خاص می توان اقدام نمود . و کلیه کارها را قبل از زمان فصل خود باید مهیا کرد و در اسرع وقت در اختیار بازار قرار داد .